Hesabınız Varmı?

22 Nisan 2010 Perşembe

KUDÜS ABLUKASI

Türkiye olarak Ermenilerin başımıza ördükleri çoraplarla boğuşurken Yahudiler Kudüs’ü tümüyle ellerine geçirmenin planlarını bir taraftan yapıyor, diğer taraftan hayata geçiriyor. Müslümanlar için kutsallığı tartışılmayan, yer yüzündeki üç büyük mescidden birisi olan Mescidi Aksa’nın bulunduğu yerin yakınına 1600 konut yapmaya başlayan İsrail Müslümanları da mescide yaklaştırmıyor.

Kudüs ve Mescidi Aksa abluka altında anlayacağınız. Müslüman dünyası mı ? Uykuda. Tıpkı Ermeniler konusunda olduğu gibi,tıpkı Filistin , Afganistan,Irak,Azarbaycan,Bosna ,Doğu Türkistan,Irak’ta olduğu gibi. One minute vakası da olmasaydı varlıklarını bile unutmuş olacaklardı herhalde.

Pazartesi günü TRT 1 haberlerinde seyrettim Azarbaycan daki Ermeni katliamının izlerini .Binlerce Azeriyi tek kurşun atmadan paltalar,keserler,çiviler ve testerelerle katletmişler.Bir statyum yapımı için kazı yaparken bulmuş Azeriler ve etrafını çevirerek ziyarete açmışlar. ABD’de,İsveç’te ve sözde soykırıma evet diyen diğer ülkelerdeki evetçileri toplayıp göstermek lazım da ,yine de vazgeçmez bu peşin hükümlü ahmaklar. Zira onların amacı üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek.

AVUKATA NE HACET

Eskiden yazdığım yazılara cevaplar muhataplarından gelirdi. Ya telefonla sitemler edilir veya kurum ve kişilerin avukatları müvekkilleri adına bir açıklama gönderirlerdi. Yazının sonunda da tehdit vari bir ifadeyle mahkeme hatırlatılırdı.

Son yıllarda bu uygulama değişmiş görünüyor. Bazı gazeteci arkadaşlar muhatabın cevap vermesini beklemeden atılıyorlar ileri. Kardeşim madem bu işi yapıyorsunuz ilgili kişi ve kurumlara söyleyin de boşa sözleşmeli avukat çalıştırıp para ödemesinler. Hani derler ya senin gibi dost varken düşmana ne hacet diye. Durum aynen böyle.

KIRSAL NE DEMEK ?

Bu tartışmanın içine girmeyim dedim ama duramadım yine. Türk Dil Kurumunun büyük Türkçe sözlüğüne baktım Kırsal kelimesi için ne yazmışlar diye. 1. Kır ile ilgili. 2. Az insanın barındığı, genellikle kır durumunda olan yer. Kırsal terminal diye aradım,böyle bir sözcük yok.

TDK çok cahil kalmış bu konuda diye düşündüm. Demekki onların Aksaray’daki terminalden haberleri yok.

Kasaba – Köy Terminali demek mümkün değilmiydi acaba ? Şehirlerarası Otobüs Terminali yazısını da değiştirip Şehirsel Terminal yazsak olur mu ?

Ben İlçe de,Kasaba da , köyde oturan insana hakaret sayarım.(ismin bu düşünceyle verildiğine ihtimal vermiyorum ama ) Zorlama bir isim olmuş, ben söyledim oldu cinsinden.

Hiç yorum yok: